2011年11月14日 星期一

熟睡

每日下晝開始,佢就無咁痴我,走去瞓覺;

我睇萬凰之王嘅時間,即係8:30-9:30,無論胡杏兒幾咁嘈幾咁歇斯底里,佢都瞓到好似隻豬咁。。。



但係11:00pm過後,佢就煩過乜,跟出跟入,要你陪佢玩,越夜越精神;大佬,我要瞓架~

10 意見:

匿名 提到...

好似啲小朋友咁喎~
瞓到精神晒,就係咁搵人玩~
XD


邪留丸~

naruto 提到...

係呀,一到11:00pm,佢就做左超雲超蓮D親戚。。。超煩

TY 提到...

Hahaaaaa
咁你叫佢唔好瞓。。睇下胡囧囧有幾囧先啦!

瘋膏 提到...

貓是晚間活動的, 我們一家深受其害, 所以我經常攪醒熟睡中的go, 逼他跟我們的活動時間一樣, 日醒夜睡。

匿名 提到...

你有無攪清楚達仔到底真係訓左,定係比胡杏兒個囧樣嚇暈左?


達迷

naruto 提到...

TY:
除非你開佢袋食物啦,唔係唔會跳起身

瘋膏:
係?等我唔比佢下晝瞓先

達迷:
瞓左咋:)

supageti 提到...

戴住個喇叭都可以瞓得好舒服咩?

ayclui 提到...

大叔, 可唔可以影張達仔手掌嘅大特寫睇下? 要得意D嘅, 唔該丫~

naruto 提到...

阿粉:
除左第一日明顯唔開心外,而家直頭係身體一部份

naruto 提到...

ayclui:
當然可以,不過比D時間,諗下點影先