2012年4月10日 星期二

黑人憎

達仔真係好有性架囉,攤開D外賣,同佢講我食飯啦,行開自己玩啦,佢即刻。。。。。走去痾屎

9 意見:

Unknown 提到...

冇相睇o既?!

TY 提到...

我覺得所有寵物都係咁既!!! 包括我家大少, 都好鍾意我地開飯既時候黎攪D咁既野!!

chiseenjai 提到...

haha...

加料俾你!

naruto 提到...

quincy:食飯中,聞到臭味,關廁所門啦,仲影相

TY:有心玩野

chiseenjai:肉餅,留番比你吖

ayclui 提到...

達仔唔即刻痾喺客廳咪算有良心囉~ ^^

naruto 提到...

ayclui:
佢試下,困佢喺貓廁一日,臭死佢

瘋膏 提到...

我屋企嗰隻都係咁, 我哋食飯佢就開大~

naruto 提到...

go:唔知係咪氣味引佢地咁做呢?

瘋膏 提到...

呢個真係唔知, 可能係, 又可能清醒咗但又冇份食, 冇所事事去屙屎。