2012年6月5日 星期二

可愛D

比朋友投訴,話我影其他貓就靚靚,達仔就成日影到醜醜樣樣。。。

好啦,晏晝得閒,同達仔影下相先。。。

我:喂,達仔,快D比個可愛樣嚟啦
達:收到


達:夠萌未?

8 意見:

欣宜 提到...

達仔瞓覺要用枕頭架?

naruto 提到...

欣宜:因為舖左𥱊,佢唔鍾意,要再舖件tee比佢瞓

TY 提到...

我諗達仔都係走型格路線好D...

邪留丸~ 提到...

卡哇兒呢~
>v<

ayclui 提到...

...達仔玩o野...

naruto 提到...

TY:
咁咪同我同一條路線囉

邪留丸~:
你品味高呀真係

ayclui:
佢邊可愛得起吖

chiseenjai 提到...

你CLOSE UP 定係達仔個頭真係大左呀?

btw, 第2張,唔係CUTE...樣衰...!

hahahaha!

Cat 提到...

達仔:夾硬要貓地可愛!我走型格路線架嘛!