2012年9月25日 星期二

我是牛。。。拍攝花絮

唔係每輯fashion icon都順利架,帶大家睇下上一輯我是牛我是牛嘅拍攝現場 

達模:呢個乜义造型嚟架?
美指:今日係羚羊,我想你表達羚羊輕盈嘅感覺  

達模:你件道具咁屎,點扮呀?
美指:而家好,keep住keep住,而家好有舊式電話嘅感覺  

達模:#@!*+~﹪@$咁究竟係羚羊定係電話呀?

 美指:牛
   

一輯相就係咁完成架啦~

8 意見:

欣宜 提到...

虐貓 !!

Tat 提到...

睇第一第三張都知達仔幾不滿,唉~~~~

TY 提到...

達仔第三張果個樣... 超好笑~~~~~

邪留丸~ 提到...

咔咔咔咔咔咔~~~~
XD

Tat 提到...

達仔,下次有人夾硬放野係你頭上,你要話唔好,最多抓佢呀咬佢。

美指叔叔,呢幾篇真係一般,唔及得上以前快獸個D囉。

naruto 提到...

欣宜:
佢虐我就差唔多

Tat:
江郎才盡了

TY:
我好like果張

邪小姐;
咳就睇醫生啦

l.minor 提到...

佢好唔順超喎!

naruto 提到...

l.minor:
有時佢好無所謂,呢次一放上去就啤我啦,但之後又OK返喎