2012年10月8日 星期一

fashion icon第14回-一貓分飾兩角<修女與電髮的師奶>

同一件道具,唔同嘅模有唔同嘅演繹方法;洗衣袋比阿妹變左新娘look,咁達仔又會點演繹呢?

美指:你扮乜呢?
達模:修女


美指:咦!仲有喎,咁百變嘅,今次係乜呀?
達模:電髮中的師奶
 
美指:做得好好呀,請你食罐罐啦
達模:yeah~~

16 意見:

chiseenjai 提到...

達仔, 你爸爸係米有精神病? XD

BUT...i like it soooosososo much!

呢張似賣生果個d呀姐!

chiseenjai 提到...
作者已經移除這則留言。
Tat 提到...

第三張如果無咗個洗衣袋會好靚仔囉,唉~~~~~

Cat 提到...

第三張如果無咗個洗衣袋會好靚仔囉--->讚成呀!!

你爸爸係米有精神病?
達仔:你地而家先知?太遲啦.......

ayclui 提到...

傻達巧遇傻大叔~
最尾果張似包頭差...^^

TY 提到...

我鍾意第三張.. 達仔對眼好精靈~~~

naruto 提到...

chiseenjai:
佢有唔係好精神嘅病

Tat:
而家都靚仔

Cat:
我唔夠精神咋,唔係造型更多呀

ayclui:
唔儍架,咪屈我地

TY:
終於有人識欣賞

Tat 提到...

>我唔夠精神咋,唔係造型更多呀
你夠精神係咪即係精神病再嚴重D?

naruto 提到...

Tat:
無精神嘅病,就算好番都唔係精神病,只會係一個精神嘅靚仔

Tat 提到...

你靚仔嗎,我不嬲都知

naruto 提到...

Tat:
哼!算你識貨

匿名 提到...

達仔係男仔!
達仔係男仔!
達仔係男仔!
達仔係男仔!
搞咁,扮到佢變咗C9呢。。。
=3=

邪留丸~

naruto 提到...

邪小姐:
唔扮C9,下次扮C子

匿名 提到...

好呀!
^^


邪留丸~

匿名 提到...

我覺得頭兩張好似羅蘭姐! hahahaha! XD

mimiyee

naruto 提到...

mimiyee:
咁扮龍婆啦要