2013年3月16日 星期六

fashion icon 28回﹣三色貓嚟啦

達仔:我要查案。。。

15 意見:

Cat 提到...

咪咁啦.........大叔!

Tat 提到...

你想達仔似小說個隻(瘦)定電視個隻(肥)先?

匿名 提到...

嘩!


邪留丸~

naruto 提到...

cat:吓,我無油色上達仔度架啦喎

Tat:達仔話想個主人係相葉

邪小姐:嘩乜?

Tat 提到...

車,係達仔想明仔係相葉定明仔想自己係相葉呢??

l.minor 提到...

可憐的達仔~

匿名 提到...

外星貓......

江湖散人

the inner space 提到...

so far fashion icon 最佳創作!

10個 LIKEs!

chiseenjai 提到...

唔靚!都係全黑型仔!

ayclui 提到...

對唔住都要講一次: 嘩...鬼貓呀!!!!

匿名 提到...

嘩!
三色貓嚟講,
始終都係阿妹靚啲~


邪留丸~

naruto 提到...

Tat:
我係櫻井

l.minor:
咁都可憐?

江湖散人:
火星架佢

the inner space:
你D taste都幾特別架喎

chiseenjai:
咁下次變白貓啦

ayclui:
達仔嬲到便秘呀

邪留丸:
呢個係一定嘅



Tat 提到...

你攪到達仔變甩色貓,佢唔荒唔嬲到便秘

naruto 提到...

Tat:你咁話我,我都嬲到便秘呀

Cat 提到...

咁下次變白貓啦----->都好喎^o^