2011年12月7日 星期三

自製貓抓板

兩日前嘅真實對話。。。

朋友:你又話去百佳買野嘅?
我:買咩野呀?
朋友:你話食完飯去百佳架
我:哦!我去執紙皮

朋友:哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈

﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

朋友送嚟嘅貓抓板已經散散地,於是自己郁手

材料:瓦通紙一塊,白膠漿


先將瓦通紙切成1cm闊嘅紙條,塗抹白膠漿


貼呀貼呀


乾透就可以比達仔玩啦


點知


































兩日後。。。。衰仔,使唔使咁重手呀~

10 意見:

the inner space 提到...

睇來要去執塊木板!

supageti 提到...

哇 ~~ 哈 ~~ 哈 ~~~

largeheadboy 提到...

同街買嘅一樣樣呀!
不過人地耐用好多喎

TY 提到...

A貨係咁上下...

naruto 提到...

the inner space:
好主意

阿粉:
是誰笑得咁難聽呀?

大頭:
我覺得我痴得好好架,塊紙皮差咋

TY:
唉~

TY

匿名 提到...

哇哈哈哈哈哈哈哈哈~~~~~~~~~~ XD




邪留丸~

ayclui 提到...

哇 ~~ 哈 ~~ 哈 ~~~ X2
唔係達仔重手, 係大叔你手工差啫~哈哈~又要掃餐懞啦~

Cat 提到...

不如用幼麻繩纏住塊板比佢抓啦,耐用好多。

naruto 提到...

邪小姐:
唓~

ayclui:
唓~x2

Catherine:
有呀,佢又唔係好吼喎

chiseenjai 提到...

HAHA。。。。貢都好, 即係佢好中意, 玩到癲.

而我就買左卷麻繩, 整左好多玩具/貓抓板.

等我下一篇SHOW俾你睇下.

自制又平,又好玩!