2011年12月31日 星期六

達仔的告白


今年,我由街貓變家貓,瘦仔變肥仔,病貓變靚貓,都係多得我個靚仔主人咋

佢見我隻耳個傷口好左,比我除大喇叭呀,點知我即刻又抓損左,比佢鬧獲金呀,但佢見無膿,傷口唔大,比我唔戴幾日觀察下喎,好開心呀:)

10 意見:

Eric 提到...

達仔,新年快樂呀!要好好錫你個主人呀!

best actor 提到...

人靚貓更靚。

naruto 提到...

Eric:
剩係同達仔講新年快樂,哼~

best actor:
算你識做

Cat 提到...
作者已經移除這則留言。
Cat 提到...

大叔:未好返不如忍多陣,帶多陣添啦!
達仔:新年快樂,乖乖地唔好曳啦。

ayclui 提到...

達仔塊面有塵...^^
其實有無一D耳罩好似雪糕筒咁細個D 唔駛笠哂成個頭嘅呢? 咁達仔智舒服D...

naruto 提到...

Cat:
會架啦

Ayclui:
達仔唔抗拒個喇叭,唔使買新啦

supageti 提到...

達仔,希望出年靚仔主人唔好成日老屈你。哈哈!乖乖地做隻健健康康既肥貓呀。:)

星若 提到...

達仔你要感恩聽話呀, 唔係隻隻貓都好似你咁好彩, 搵到個靚仔主人架。 (如果"靚仔"啱聽, 請打賞一些零食給達仔!) :)

naruto 提到...

阿粉:
我幾時有屈佢,我識聽達仔講野架

星若:
唔話我靚仔,我比“零”食佢呀,即係無得食