2012年1月3日 星期二

打你手板

唔餵我吖啦,打你呀
唔換貓砂吖啦,打你呀
唔同我玩吖啦,打你呀
呃我食藥吖啦,打你呀

7 意見:

supageti 提到...

au 痕似啲喎 ~~~ :P

Cat 提到...

大叔係咪比達仔打得好爽呀?

邪留丸~ 提到...

嘩!好惡呀~

XD

best actor 提到...

「打」者愛也。

largeheadboy 提到...

好明顯係你自己攞隻手埋去畀佢打喎~

ayclui 提到...

唓, 仲以為互毆添~ ^^

naruto 提到...

阿粉:
咁下次表演R蘿柚啦

Cat:
我打佢仲爽呀

邪留丸~:
係呀,惡貓呀真係

best actor:
你成日比人打架?

大頭:
攞你個頭嚟吖

ayclui:
我打佢佢會有機還手,哈