2012年1月1日 星期日

新一年達仔做嘅第一件事

瞓醒覺,伸野懶腰先


想便一野,點知個私家廁(係呀,我同孫局長一樣有私家廁架,不過無退伍軍人症嘅)比靚仔主人清洗完吹緊乾,入面無砂無得屙呀


事後:舒服哂~

15 意見:

supageti 提到...

靚仔主人你成日蝦達仔既 ~~~@@

naruto 提到...

阿粉:
你D中文咁差架,邊句你睇到我蝦佢呀,我幫佢洗屎桶喎

supageti 提到...

搞到達仔想去廁所都無得去, 仲唔係蝦佢?

naruto 提到...

阿粉:
見到期換砂,等佢去得開心D咋喎,鬼知佢一洗完就想去啫,唔鬼幫佢換砂㖭呀

瘋膏 提到...

一起身就便, 咁勁? 老GO呢輪興半夜先嚟便。
今日達仔耳仔點呀?

naruto 提到...

瘋膏:
佢興食完野去便

佢隻耳有個小傷口囉,無膿,食哂D藥至再諗使唔使覆診

supageti 提到...

又發悔氣嘞 ~~~ :P

30 Something 提到...

達仔D毛幾有光澤喎

ayclui 提到...

大叔, 新一年第一日我撐你~
新年留留要幫達爺洗屎桶係偉大嘅事, 值得鼓掌嘅~

naruto 提到...

ayclui:
多謝呀,果D蹺埋手唔使做晚晚食靚野嘅阿太點會明吖,屎坑唔易洗架真係

30 something:
梗係,越養越靚呀

阿粉:
去洗下個廁所啦

Cat 提到...

幾耐大洗一次呀?可以用D舊雜誌抺下會快乾D。

naruto 提到...

Cat:
一個星期,我用左乾布抺架啦,攤乾一陣咋嘛

supageti 提到...

有 free lunch 食仲咁悔氣 ~~~

點解達仔唔戴頸帶既?

largeheadboy 提到...

最憎換完貓砂就嚟光顧呀!

naruto 提到...

阿粉:
佢雖然有傷口,但好細同無流膿,試唔載幾日啦

大頭:
咪係,做屎人啦