2012年8月18日 星期六

家姐阿妹嘅唔知家姐定阿妹

呢隻貓貓好耐無見啦,佢同阿cat嘅家姐阿妹同一胎架,家姐係一號,阿妹係三號,呢隻當時叫二號。。。

二號而家叫做“阿B”,佢主人超忙,好彩主力係佢阿媽照顧佢,伯母好錫佢架


佢同隻舊貓相處愉快,聽聞仲教壞隻大嘅,一齊跳上櫃頂;又聽聞佢非常大食又肥,個身同舊貓一樣大,但個頭細人一半喎

問佢主人攞近照,等足幾個月,終於send來五張,但得上面張見到樣,其餘都係鬆嘅,攝影技術真真超班呀




同場加影:報寸時間,達仔過去24小時痾左11寸,睇嚟要減下貓糧先得啦,咁多嘅~

10 意見:

ayclui 提到...

報寸時間~ 好名好名~

欣宜 提到...

我記得以前叫"阿B" 而家大左就叫阿女?
佢食咩糧架? 肥身唔肥頭

邪留丸~ 提到...

樓上嗰位問得好!
但真唔知...
有啲咩嘢糧,
可以連個頭都肥埋喎...
XD


Cat 提到...

係喎?!佢以好似叫"阿B"喎?!

其實呢......

我想講.......細妹都係肥身唔肥頭架 ~_~

都唔知點先可以唔俾佢食咁多。

naruto 提到...

咦!係喎

佢叫阿B架喎,做乜阿女阿女咁嗌佢嘅,實係我攪錯啦

naruto 提到...

cat:
睇嚟大食係遺傳

naruto 提到...

真係我錯,問左佢老豆,叫阿B至啱

TY 提到...

第二張果個係YOGA動作.. 都好難下喎~~

l.minor 提到...

你開班咪得囉~

另外達仔咁好痾?

naruto 提到...

TY:
我都做到呀

l.minor:
咪儍啦,未夠班

佢一日多一日少咁囉