2012年8月20日 星期一

fashion icon-第七集。。。織髮代言人

烏黑亮麗達達仔呀~

13 意見:

largeheadboy 提到...

poor 達仔~~~

naruto 提到...

大頭:
我地係poor,點似得你有咁多閒錢吖

Cat 提到...

達仔俾大叔糟質都呆滯咗..........

chiseenjai 提到...

Eeeeee 你貢多道具架!? wakaka xD

匿名 提到...

已經第七次。。。
已經無奈地。。。
習慣咗。。。
XD

邪留丸~

l.minor 提到...

達仔好可憐

naruto 提到...

cat:
邊有呀?

chiseenjai:
雞毛掃嚟咋喎

邪小姐:
無無奈架

l.minor:
有幾可憐呀?都未玩SM LOOK

TY 提到...

達仔好習慣做model既生活咁啦...已經處變不驚!

Tat 提到...

其實呢,個主人成日放D野去達仔頭上,會唔會攪到佢頭頂甩毛呀?遲d可能要同主人一齊去針炙

匿名 提到...

追看大叔的Blogger已經一段日子, 是第一次留言哩! 以前響柴灣公園有餵開貓,朋友叫我帶其中一隻最痴我既返屋企養, 不過我一個人住,驚照顧唔掂, 睇完你照顧達仔既點滴之後, 就更加驚, 我諗我都係追看達仔既動向好了!:(

江湖散人

naruto 提到...

TY:
根本唔驚啦

Tat:
喂,崩口人忌。。。呀吓

江湖散人:
多謝先

我隻本來係病貓啫,但佢帶比我好多歡樂架,呢D唔養過係感受唔到架

瘋膏 提到...

個樣好醒, 但個髮唔得, 驚~

naruto 提到...

瘋膏:
夏雨果D都係咁上下