2012年3月1日 星期四

碌架床

見佢成日爐端燒,從瘋go那邊得到靈感,搬左個架喺暖爐上面,要熱D下層,無咁熱就上層,有得揀,達仔係老闆

10 意見:

Cat 提到...

又舒服,又安全!
你屋企個架又會咁Size既?

Unknown 提到...

補救唔o黎啦!你家的達仔一早已經燶o左...

naruto 提到...

Cat:
之前無用,原來尺寸好fit

quincy:
我覺得佢乾左囉,成日痴住暖爐唔郁

largeheadboy 提到...

又多個僕人喇~

maymay 提到...

達爸好細心啊~~

naruto 提到...

大頭:
我唔認架

maymay:
佢有暖爐先唔會纏我,纏到我做唔到野呀

TY 提到...

很好!! 咁樣無咁易變烘燶達仔!

naruto 提到...

TY:
我又可以較番熱D啦,我凍呀大佬

瘋膏 提到...

爽死佢啦, 瞓成日都得呀~

naruto 提到...

go:
今日無開,佢即刻上番我大脾