2012年3月26日 星期一

手指呀


曾經講過,幾個月前,試過有一次夜晚唔覺意關左廁所門,第二朝發覺隻衰野喺我個袋屙左一篤屎

我畢走舊屎,拎哂D野出嚟,洗得就洗,唔重要嘅就掉,跟住個袋掉入洗衣機洗;

之後發覺,手指失踪,搵勻都唔見,連洗衣機都摷埋,都唔見

直至前排,洗完衫收衫嘅時候,終於搵到啦,原來真係洗左呀,佢攝左作洗衣機個門嘅摺摺膠邊入面,洗足幾個月,生埋銹,嗚~

隻手指我好鍾意架,秋葉原買架;達仔你篤屎好貴呀

6 意見:

chiseenjai 提到...

好彩唔係整壞部洗衣機....

naruto 提到...

chiseenjai:
一篤屎壞左洗衣機真係喊得一句句

Cat 提到...

好彩唔係整壞部洗衣機.... x 2
又會攝左成個月都唔知既?

我初初以為達仔咬爛左隻指手指添。
亞姐好鐘意咬我部電話架。

Cat 提到...

又打錯,家姐先啱!

ayclui 提到...

隻手指個樣好普通咋喎...
BTW, 乜唔係每次洗完衫都要抺乾淨洗衣機個門嘅摺摺膠邊入面嘅咩? 積住一氹水唔好o架喎~

naruto 提到...

Cat:
唔係一個月,係多過三個月

達仔唔咬電話,最多咬我手,但我會打佢架

ayclui:
色靚呀,我真係鍾意架

無抺架喎,我係懶鬼