2012年3月30日 星期五

阿金

今日講其他貓

佢叫阿金,點解要特別講佢呢?因為。。。

貓媽近兩胎嘅BB,究竟邊個係老豆呢?佢住嘅地方其實無貓公,但係比我見到呢隻金仔出現過三次,其中一次貓媽仲跟住佢行㖭

佢行踪好神秘,間中會去距離10分鐘路程嘅一位餵貓阿姐度討食,非常醒目,唔會比你埋到身,影佢相都難

貓義工同我去捉佢,佢就失踪,但原來我地一走,佢就蒲頭

所以,佢亦令到阿姐果邊多左幾隻小金仔,擺明係佢,因為一個餅印

所以當上一次四隻B第一次行出嚟時,我諗一定係金色,但竟然無隻係;今胎,明明之前見佢搵貓媽,結果隻B都係似阿媽

但,附近真係無貓公,我深信,佢就係而家隻B,仲有家姐阿妹嘅老豆
t

to 阿cat:有無少少特徵似呢隻衰野呢?

4 意見:

TY 提到...

呢隻阿金好醒目喎... 你睇佢..伏係度個動作都有隨時走路FEEL...而家最治本既方法係幫貓媽絶育!!!

Cat 提到...

個頭D紋同兩隻眼細細咁,同家姐又真係有D以。

Cat 提到...

亞妹就背脊無紋果度似,其實會唔會好多個爸爸呢?

naruto 提到...

TY:
睇佢眼神都知佢醒目仔啦
捉貓媽。。。鬼唔知,會盡力

Cat:
頭頂D紋其實好多貓都係咁架

真係唔見有其他貓公,當然,可能平時lay埋,夜晚出動我見唔到嘅我唔敢講