2012年2月7日 星期二

三七面


大家好,我除大喇叭了

影番張三七chok相先,我係咪好靚仔呢?

15 意見:

邪留丸~ 提到...

靚到飛起~~~~~~
>v<

瘋膏 提到...

我感覺到達仔就係你, 睇住佢就諗起你個樣。

Cat 提到...

"我感覺到達仔就係你, 睇住佢就諗起你個樣。"

我覺得達仔靚仔D!

naruto 提到...

邪小姐:
我呀?

go:
我唔係貓喎

cat:
taste真差呀

今晚果篇啱啱寫好,好鍾意呀,係你家家姐做主角架,呵呵呵~

Cat 提到...

又要00:05先有得睇?
如果你有雙貓耳係個頭度,我都會讚你靚仔架。

naruto 提到...

Cat:
係00:01呀:)

TY 提到...

呢張達仔個樣好型喎!!! 貓界潮偉呀!!!

chiseenjai 提到...

黎明既"情深說話未曾講"!

supageti 提到...

耳仔真係無晒事嗱?

naruto 提到...

TY:
即係似主人

chiseenjai:
咁要搵阿ann啦

阿粉:
脫左多過一日,無見佢R,希望今次OK啦

largeheadboy 提到...

確實雙目有神呀!

naruto 提到...

largeheadboy:
似我呀

supageti 提到...

偷左達仔依張相呀 ~~ 你唔會介意嫁呵 ~~

naruto 提到...

阿粉:
偷野呀~偷嚟做乜呀?

supageti 提到...

貼左晌我個卜頂度 ~~~