2012年8月3日 星期五

達仔有野講

今日,達仔正常番哂,無漏C,但好痴人;

最大問題係唔肯食醫生糧,聽阿cat教搵毛巾包住佢再餵佢食,今朝餵到兩筒,下晝再餵到一筒

始終唔夠架,晚上打去比姐夫個妹求教,佢話包毛巾係啱嘅,另外發現醫生比我嘅針筒個口太大,難吸糧兼難隊入口,教我搵枝新嘅整個適中大細嘅筒口;終於今晚做得好好,用毛巾包到實一實無得走,連餵左5筒,收工

可能噚日食得少,今日無屎屙,要觀望,但精神好好,應該無乜大問題嘅

達仔有野同大家講:先多謝阿cat,唔係我實餓C;
我一定會好返,大家請放心,因為我仲要做fashion icon架:)

11 意見:

欣宜 提到...

good ar ^^

maymay 提到...

逹仔好型呀~~

TY 提到...

呢張達仔有種...'I'll be back!'既氣勢呀!!!

naruto 提到...

欣宜:我覺得自己好叻呀

maymay:
似我

TY:
其實佢個表情係:病都要影,死開啦

supageti 提到...

以後要睇緊啲喇 ~~~

Unknown 提到...

其實佢想叫你影完唔好tag佢~~

匿名 提到...

加油呀!達達+大叔~
;)



邪留丸~

naruto 提到...

粉:
係嘅

quincy:
踢佢好唔好?

邪:
加緊

chiseenjai 提到...

餵到肯食就好啦!

ayclui 提到...

好囉, 好囉, 好快無事~
大叔我比十個讚你,照顧達仔好細心~

naruto 提到...

Chiseenjai:又上左一課

Ayclui:未好架,未真係正式自己屙屎,昨日無屙過,但食咁少,唯有等等