2012年11月6日 星期二

痙攣

我:隔離台阿cat話你呢排好惡呀

達:吓~唔係吖

我:比你平時個可愛樣嚟睇啦

達:就擺呢個我要抱抱pose啦,夠可愛未?


我:出多兩分力啦!

達:我盡哂力架啦~

我:喂,變左痙攣喎


5 意見:

欣宜 提到...

達仔走開型格路線,唔係可愛架!

ayclui 提到...

又幾痙攣喎~ :P
達仔個肚腩D 毛花碌碌嘅~?

Cat 提到...

仲乜成日影到達仔咁既樣架~~~

係喎!達仔個肚腩D 毛花碌碌嘅~?

naruto 提到...

欣宜:轉型啦,而家走儍仔路線

aycui:佢個肚不嬲都唔夠毛露腩肉架啦,而家多左好多毛架啦

Cat:我無攪佢架,一影佢就係咁嘅樣,真實一面嚟架

chiseenjai 提到...

惡咩?我又唔覺!

不過,如果成日俾人攪,我都發惡啦!

XD