2012年12月18日 星期二

爐上的達兒

達仔竟然聰明到,叫我開暖爐

後腳企喺櫈,前腳踏喺鐵架,跟住望住我勁喵。。。即係投訴話點解唔開爐架,凍嘅。。。

開左比佢呢,安靜哂,野都唔使食呀

11 意見:

Cat 提到...

個樣好溫柔呀!

naruto 提到...

我教得好囉

chiseenjai 提到...

醒到呢!

歎緊個時米溫柔囉!haha xD

Cat 提到...

達仔天生溫柔就真啦!

Tat 提到...

哈哈,真係好醒,叻過明仔多多聲

naruto 提到...

chiseenjai:
睇頒獎禮都溫柔架:)

Cat:
佢天生殘暴呀,我教好佢咋

Tat:
叻過我就出去搵錢養我啦

l.minor 提到...

咁醒?請佢食多d野

naruto 提到...

l.minor:
減肥呀:)

Unknown 提到...

可能他朝一日佢自己撳掣開~

匿名 提到...

明仔;達達就係叻過你所以有人就出去搵錢養拒咯 XD

mimiyee

naruto 提到...

quincy:
咁就驚啦

mimiyee:
你又講得啱喎