2013年4月18日 星期四

聰明

達仔好聰明,今日講其中一樣醒目野 

自從比佢上床瞓後,我都會喺床邊放一張毛巾,除左冬天太凍佢要瞓被底外,平時佢識得瞓上毛巾,好少瞓過界 

每朝佢都會等我起身或叫我起身,每朝(大部份時間)第一眼總係見到佢望住我架,驚未?

圖中眼神係話:起身未啫?肚餓呀~

11 意見:

Cat 提到...

貓咪不嬲都聰明架啦 ^o^
大小姐都係咁架。

匿名 提到...

大叔有無瞓過界"責"住達仔呀?

江湖散人

l.minor 提到...

你唔起身佢係咪會送d K士咩你?

TY 提到...

哇, 達仔好乖呀!!!
阿臣會踩我地肚腩同埋將個頭瞓埋係我地個枕頭度架..成個人仔咁... >.<

naruto 提到...

Cat:大小姐而家都無瞓上床啦

江湖:張床係我嘅,無過界嘅問題

L.minor:佢會咬我手,撞我頭

TY:冬天都會架

Cat 提到...

大小姐一直都訓床頭架,兩個豆丁就訓杘尾。

chiseenjai 提到...

叻仔!^_^

ayclui 提到...

達仔好醒目~

Tat 提到...

其實你不如考驗吓達仔,將張美金再摺細D,睇吓佢會唔會出界?

another 匿名 提到...

噢! 哈哈哈原來有人都睇到,條毛巾印咗美金,達仔識貨呀!

naruto 提到...

Cat:我以為瞓廳㖭

chiseenjai:梗係

ayclui:當然

Tat:今朝已經出界,唔使摺細

another 匿名:佢有一條,另一條唔係美金架