2012年4月5日 星期四

剪指甲

達仔最難攪係佢唔肯剪指甲,之前每次都係趁佢瞓都豬時趁機去剪,每次得十零秒機會,頂龍剪三四隻腳趾,;

而最近佢會縮埋腳仔瞓,等你無得剪

兩星期前,有次佢伏喺我腳瞓覺,跟住跳落地,雖然我著長衭,都抓損我,我走去鬧佢,鬧佢唔比剪腳甲,仲要抓損我,佢竟然出手打我。。。。你未死過

抱起佢,鬧佢兼開門掉佢出門口,佢驚到即標入屋

跟住我襟佢喺床同佢講,一係走,一係剪腳甲,結果,四隻腳仔剪哂

上星期再剪,佢都乖乖就範

11 意見:

TY 提到...

大叔,呢張係腳底....無剪完趾甲既腳面相呀? 定係你真係病到咁厲害???

naruto 提到...

腳面相呀。。。。mmm,下集啦

chiseenjai 提到...

我未養貓之前, 未睇你D POST之前, 我唔信貓貓識聽我地講野..

依家我都信..所以, 當我有咩不快, 都同佢地講...!

Cat 提到...

達仔好可憐!
咪咁惡啦大叔!
係咪你剪得佢唔舒服?

瘋膏 提到...

係要俾人兇先知驚, 一早乖乖哋被剪咪冇事囉~

naruto 提到...

Cat:
我仲可憐呀,對腳花哂呀

我剪少少咋,佢有幾唔舒服呢?

瘋膏:
係啦,係要惡先聽話

meow 提到...

腳皮底好可愛~* ^^

祝你早日康復~

naruto 提到...

meow:
好得七七八八,但食左藥,呆呆地

largeheadboy 提到...

唔惡唔得呀真係!

meow 提到...

軟硬兼施至得!
快d好番,唔好浪費左個假期呀!

naruto 提到...

大頭:
係架

meow:
好番架啦,但好攰囉