2012年4月20日 星期五

側 面

看著我吧 對住我吧 透視我吧 可感到驚訝

13 意見:

black lab 提到...

45°?

naruto 提到...

black lab:呢個係度

ps:45度請移肉步。。http://catpicshk.blogspot.com/2012/04/45.html

ayclui 提到...

溫柔的達~ ^^

TY 提到...

達仔都係差少少,無左張國榮既不羈..再努力下呀!!

naruto 提到...

ayclui:
佢邊忽溫柔?

TY:
咁下次挑戰羅文啦

瘋膏 提到...

似豹~

Cat 提到...

可唔可以影達仔好奸個樣?

black lab 提到...

「呢個係度」!?? 此話何解?

naruto 提到...

go:
佢係似架其實

Cat:
想破壞阿達仔形象呀而家

black lab:
「呢個係度」此話何解?。。。有大解同小解嘅,咁大解係「呢個90度」(打錯字)

black lab 提到...

恕在下不才,我睇唔出呢張相邊度係90°...

匿名 提到...

卡娃兒呢~ >v<


邪留丸~

naruto 提到...

Black lab:不才唔緊要,唔好不育就得啦

邪小姐:呢張都卡?

匿名 提到...

唔咩。。。
我覺得佢嘢樣,都卡喎。。。
(粉絲心態。。。)
=3=


邪留丸~