2012年5月9日 星期三

甩毛



我:一日無掃啫,甩到通地毛,你係咪嫌我唔夠忙吖?

達:我見到有D係你架喎

我:#$@*XYZ@!~@*##

6 意見:

欣宜 提到...

儲起做假髮啦

chiseenjai 提到...

我唔見你個D毛 wor? XD

我屋企都係..老豆日日掃, 又抺地...

我都儘量日日同佢地梳毛! 都儲左一大包毛!

Unknown 提到...

一日無掃,甩到通地啫毛...

搞完事,閃!

largeheadboy 提到...

好核突啊!

naruto 提到...

欣宜:
賤呀

chiseenjai:
儲?

quincy:
啫毛有咁多就真係嚇死囉

大頭:
你去salon個師傅都係咁話你咋

chiseenjai 提到...

儲呀!啲毛可以整佢地個paws, 係相架!好靚架!遲下show 相俾你睇!

即係好似Tyson 個公仔,個啲!