2012年5月10日 星期四

發爛渣

唔啋我吖啦


唔啋我吖啦


仲唔激到你紮紮跳,唔啋我吖啦


動新聞
一隻癲貓大攪破壞,事主報警求助

6 意見:

欣宜 提到...

好明顯, 達仔想要塊新抓板 ^^

TY 提到...

達仔好凶狠!

chiseenjai 提到...

你俾咩佢食?正常唔會咁high架wor! xD

Cat 提到...

學我買張抓抓床俾達仔啦。
(唔啱用就寄俾我 ^^~~)

其實係咪你俾呢D古怪歌達仔聽,佢先咁咋!

naruto 提到...

欣宜:
唓~

TY:
係呀,成日恰我架

chiseenjai:
咪就係唔正常囉,痴線嘅

cat:
邊度買?幾銀?

Cat 提到...

旺角Q-Pet,但係我上次俾我買淨得番一張,不如你CHECK左其他分店先。