2012年7月3日 星期二

達仔被困


星期五出發去澳門,臨走前,將睡房隻窗開左少少,騎樓趟門又開左少少,平時都係咁,諗住有對流空氣,唔怕焗親達仔嘛!

星期五下晝,開始掛三號波,夜晚8號㖭,有諗過會唔會好大雨,D雨水打入屋呢?

星期六下午,委託朋友上嚟我屋企探探達仔,佢一開門,見到廳滿地玻璃碎,原來放櫃頂個時鐘吹跌左落地,而睡房門關埋左,朋友開房門,見到達仔瑟縮一角,房窗竟然開到盡(好彩有格仔網),估計達仔已經無水無糧大半日啦,一開門,佢即起勢喵喵叫

房窗其實要用力至開到架,即係當晚好大風吹我呢邊啦~

當晚,我返嚟,佢極黐身(不過我每次走多過幾個鐘佢都極黐身),可能有D嚇親啩,下次房門要攝對拖鞋或者情願開抽氣扇開少隻窗

10 意見:

欣宜 提到...

有諗過撇雨入屋, 但就無諗過達仔安全, 唉!

supageti 提到...

嚴重失職呀你!好彩達仔福大命大。

chiseenjai 提到...

唔怕, 貓貓餓一兩日都冇問題.

你都岩架啦, 有朋友上去睇下, 因為打風, 預計唔到者..


relax!!!

Unknown 提到...

好彩玻璃冇整親腳咋!

Cat 提到...

真係可憐的小達!
饑寒交迫咁耐,快D錫返啦!
時間太長開抽氣扇好似有危險喎,下次記得攝住度門啦。

邪留丸~ 提到...

嗚...嗚嗚...

嚇到達達,個樣咁呀...



唔黐實大叔至奇lu~
:)

TY 提到...

嚇屎達仔啦!!!!!!
好彩玻璃無整到達仔咋!!!!呼~~~

naruto 提到...

欣宜:
因為無諗過唔安全呀

supageti:
無呀,唔認

chiseenjai:
係囉係囉

Quincy Luk:
佢困喺房,無踩到玻璃囉

Cat:半日啫,錫返架啦

邪小姐:
張相唔係果日影架,無關架,你諗多左

TY:
嚇屎,佢真係送好pat比我囉

ayclui 提到...

好彩玻璃冇整親腳咋!X 2

哈哈哈, 達仔個樣燶哂口面~^^

naruto 提到...

ayclui:
佢怪我做野唔啋佢呀