2012年7月6日 星期五

我喺出面等你

終於似夏天啦,下晝做野嘅時候房間都要開冷氣,一來真係熱,二來,我部腦怕熱,之前燒過一部,所以都係開陣冷氣啦

平時我做野,達仔唔係瞓唔係曬太陽就會喺房痴住我,但我開冷氣呢,有時入嚟痴一陣,跟住就。。。。。。



達:死佬,好凍呀

9 意見:

TY 提到...

達仔做左守門大將軍!

匿名 提到...

肥咗好多呀!
真係。。。。


邪留丸~

Cat 提到...

哈哈!達仔個屁股怕熱。

naruto 提到...

TY:門口貓

邪神:keep住無再肥架啦

Cat:我諗佢係唔想對住d冷氣

Unknown 提到...

咁多毛都仲怕凍...

chiseenjai 提到...

醒到呢!! 真係大屎忽呀!

supageti 提到...

打開度門咪溜晒啲冷氣囉 ~~~

ayclui 提到...

真係大屎忽 X 2 ~^^

naruto 提到...

Quincy:可能要著羽絨

Chiseenjai,Ayclui:好大

粉:唔開少少佢無得入嚟又唔高興呀