2011年12月23日 星期五

24小時貼身膏藥(上)

一向嘅觀念都係狗就痴身D,貓就cool D,我諗養達仔之前,我無諗過一隻貓嘅痴人程度,會去到咁。。。

自從比佢上床瞓開始,就發現,佢好鍾意瞓喺你枕頭附近,如果你唔攬下摸下佢,佢會自己走嚟挨住你塊面,甚至不停"lam"你

又因為,試過搭住佢瞓,發現,原來佢夜晚係瞓足8個鐘架,大部份時間,佢會8點幾喵我起身,我唔啋佢,佢會死死氣走出廳等,因為我起身會餵第一餐比佢

試過有一晚,半夜扎醒,發現佢捐落被入面挨住我瞓,果朝,可能被入面黑,我瞓到9:30am,佢又瞓9:30am,即係瞓左9粒鐘

但下晝佢又繼續瞓架喎,加埋瞓足十幾個鐘,唔肥有鬼囉


呢張相係“黑夜黑貓瞓左覺”

8 意見:

supageti 提到...

又睇唔出達仔咁痴人喎 ~~~

好藝術呀!張相 ~~~ :P

naruto 提到...

阿粉:
佢見靚野就痴呀

張相諗住擺喺東涌藝術徑展覽架

匿名 提到...

時運高~~~
乜都睇唔到喎~
=o="



邪留丸~

maymay 提到...

好sweet呀~~

TY 提到...

達仔痴你咪好囉! 好過唔理你,唔當你主人呀!!!
張相真係好正!

Cat 提到...

鐘意你先痴你啫。唔記邊度睇過貓係要訓十幾個鐘架!大小姐都係架,返黎孿我一陣又返上床訓過架啦。比佢捐入被訓啦,等佢隻耳仔唔會凍冰冰,好訓D ma。

naruto 提到...

邪小姐:
喱,達仔咪喺右下角囉

maymay:
佢帶左喇叭自已沖唔到涼,臭臭地就有份

TY:
咁我都知

Catherine:
佢唔肯入被架,除左果次佢自己捐入嚟咋

ayclui 提到...

瞓喺枕頭附近 --> 大叔, 你會唔會瞓醒之後一面都係貓毛o架? D貓毛痴住隻眼/個鼻好痕o架喎?