2011年12月14日 星期三

噚日嘅對話

噚日,返老家食飯打完邊爐後,我同老媽家姐打三腳麻雀,一路打一路傾下計。。。

我:阿達仔呢,識聽人講野架,識聽錫啖先,行過嚟。。。
媽:上次你話佢識聽去街街嘛
我:係呀,佢好驚架,一講即走人
姐夫睇緊電視搭嗲:多唔多野講架佢?
我:都多架
媽:講乜呢?
我:喵,喵(短),即係要食;喵~,喵~(長)嘅。。。
姐搶答:要玩
媽:玩乜架?
我:摸下佢,同佢按摩,“R”下肚dump囉
姐:係啦,貓好鍾意”R“肚dump



呢個時候,明明食完又走番去再打邊爐嘅老豆發悔氣咁話:你剩係掛住隻貓啦,我夠鍾意按摩咯

dead air~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

家姐細細聲:佢想你幫佢”R“肚dump呀?

10 意見:

supageti 提到...

睇到 ~ 老豆發悔氣咁話:你剩係掛住隻貓啦,我夠鍾意按摩咯 ~ 笑到咔咔聲 ~~~ :P

TY 提到...

哇哈哈!!! 大叔,下次你返屋企食飯就醒目啦!

naruto 提到...

阿粉:
做乜笑我老豆呀

TY:
我次次都醒目架啦,佢要質我兩野無得防架喎

匿名 提到...

Wakaaaaaaaaa~
XDDDDD


邪留丸~

Cat 提到...

naruto:
咁你同老豆講佢下次喵~,喵~(長)嘅。。。都有得按摩咪得囉!

best actor 提到...

阿爺呷個孫醋~ :oP

naruto 提到...

邪小姐:
你又笑我老豆,真衰呀

Catherine:
我比佢媽都似,咁講野

best actor:
雖然錫佢,果隻唔係我個仔嚟架

lu 提到...

响公司睇到,即刻笑左....... (好彩老細去左開會)

chiseenjai 提到...

達仔俾你R肚dump, 佢好信任你, 同覺個環境安全.

我老豆, 都有你老豆既FEELING, 好似, 我只係顧住2個小孩, 而唔理佢. 唉!

naruto 提到...

lu:
咁下次要小心D啦

chiseenjai:
佢唔信我,可以信邊個呢

我幾時有唔理佢吖,佢口痕