2011年12月6日 星期二

C帝

C帝。。。當然係達仔啦

呢隻野,最近好明顯肥左;

其實從佢第一日嚟我屋企,醫生話比長糧開始,比朋友/貓義工話我餵得太多,我就開始減佢糧,由以前一日三碗,cut到而家約一日碗半;

每朝先比半碗,跟住隔兩粒鐘左右比二至三十粒,晚餐比三分一碗左右;但係呢隻野成日攞食,唔比就纏你腳,擺出一副可憐相,你心軟怕煩就輸,但即使cut佢糧,佢依然肥左一個碼呀~

而cut左糧,屎屙少左,無咁大舊冇咁臭之餘,貓砂都用得耐D呀,而家果缸砂用左七日啦,仲可以用,真係慳番D呀

佢可能真係識聽,同打過真係乖左???呢兩日佢竟然識抓砂冚屎;我今日打開蓋,見有砂輕蓋住兩舊屎,以為係咁多,一挖,竟然暗藏3舊呀,全部都係兩寸左右,雖然都係多,但已經比以前少左D架啦

睇下相,我今晚唔肯再餵,佢竟然帶我去放貓糧嘅地方,不停hi嚟hi去,用身體語言話我知佢要食呀,幾樣衰~

12 意見:

匿名 提到...

達貴人真係肥咗呀~
個頭細咗,個身形大隻咗...

XD

匿名 提到...

樓上嗰個係...
邪留丸~是也
掛住話達貴人肥tim...

XD

largeheadboy 提到...

我有經驗,要肥易要瘦就難呀
一於限住佢食幾多

naruto 提到...

邪小姐:
真係肥得好快,要再cut多D

大頭:
你食得多過達達啦

Cat 提到...

達仔係咪肥到摸唔到骨呀?

naruto 提到...

catherine:
背骨都仲摸到D嘅,但點都係肥得太快啦

best actor 提到...

屋企生活唔駛走鬼唔憂溫飽唔愁無人錫﹐唔肥就奇。 :o)

unknown 提到...

我有一隻貓都係噤,以前一到6點7點就上的床LUR食T。T

匿名 提到...

達仔嘅舉動真係可愛。

BLACK LAB

TY 提到...

哈哈...心軟就輸.. 全對呀!!!!
達仔,增肥容易減肥難呀! 太肥對身體唔好呀..節制下啦!!!

supageti 提到...

做乜話人樣衰唧?

我都學緊唔心軟,好難 ~~~

ayclui 提到...

一日一碗就夠啦, 一早一晚食, 真係唔好比達仔咁肥呀(依家頭細身大~)