2012年3月22日 星期四

外面嘅世界

達仔嘅好奇心唔大,但有時倒垃圾佢都會喺門口裝裝下想跟出嚟

而每次番屋企時,聽到開門聲,佢都會企定定喺門口迎接,有時都會走出門口一步咁多

噚晚,可能好興奮或者又肚餓,我一開門,佢就走出嚟纏腳,我試下關左度門,佢即刻滕雞樣,望住門口想入番去,我踎低影佢相,佢先敢行出少少裝下(我當然睇到實,放心),見我用鎖匙開門,企定定等我開,一開門即標入去呀,無膽貓嚟架

14 意見:

chiseenjai 提到...

貓貓都係8架啦, 又細膽.

都好, 佢識返屋企!

貢係,又暖又有得食有得瞓!

HOHO

naruto 提到...

chiseenjai:
佢勝在無驚到標嚟標去:)

有得入屋仲想走咩真係

Cat 提到...

見佢後腳同條尾都"dup"晒,又真後幾驚咁喎。
你關咗門佢有沒大叫呀?識得等你開門,佢之前真係有人養架!

naruto 提到...

佢無叫呀,但個樣驚青到呢

肯定有人養,又痴人又識睇眉頭眼額

TY 提到...

大叔, 佢驚你唔要佢呀! 你咪嚇達仔啦!!!!

naruto 提到...

TY:
嚇下佢都好呀,佢越嚟越無大無細

supageti 提到...

想起依條片:

http://www.youtube.com/watch?v=aJV1WVWbyNU

supageti 提到...

諗起喇, 係阿 Cat 介紹既 ~~

naruto 提到...

我們睇過,人地醒好多

下次我拍片吖,成條片佢都係企喺門口

largeheadboy 提到...

下次佢又咁八卦標咗出去就由得佢一隻貓喺走廊度嚇下佢嘛~

ayclui 提到...

唔好嚇達仔啦, 佢以為自己又比人掉出街呀~唔叫都好D, 我以前隻貓一捉佢去睇醫生呢, "丫嗚丫嗚"咁叫到拆天呀~

BTW, 達仔走出門口唔怕比人知咩?

naruto 提到...

大頭:
佢好痴腳架,無咁易關佢喺出面

ayclui:
呢隻野要打要鬧架,好衰架,恰我架

大廈養得貓狗架喎,實Q知我養貓兼知我幫手捉貓架,前排成日攞住D貓籠出入。。。

瘋膏 提到...

達仔好勇, 敢行出一步。喺屋企又舒服又有飯開, 又有工人錫, 邊捨得走。

naruto 提到...

瘋膏:
佢勇?呵呵呵