2012年3月24日 星期六

第一次沖涼

其實達仔咁耐係未沖過涼架,啱啱喺街執番嚟,當然覺得佢污糟,想同佢沖一次啦,但係果陣佢一見水就掙扎,唔肯沖;
問過寵物店,話未沖過嘅未必肯沖,唔做我生意
所以當時只係用熱毛巾幫佢抺身,之後都係咁做

今晚得閒,又聞到佢有陣味,於是膽粗粗喺洗面盆放盆熱水,抱佢落去。。。

一放腳,頭幾秒好似OK,之後就想走,我梗係唔放手,係咁撥D水上佢身,佢都算乖,雖然想走,但都無出爪,終於比我捽勻全身,係無洗頭囉

以後可以沖多D啦;請比掌聲達仔啦

9 意見:

supageti 提到...

拍拍拍拍拍拍拍拍拍

再加叻叻叻叻叻叻叻叻叻

匿名 提到...

叻仔!
=)


邪留丸~

Cat 提到...

好乖仔!真係乖都無貓有!

達仔有咩味呀?屎味?

我反而好意佢地果D臊臊地味。(我知好嘔心)
孖女果時我都係用毛巾幫佢地祙,無諗過幫佢地沖澡。你用咩幫佢地沖架?

naruto 提到...

阿粉:
叻果個係我啦

邪小姐:
:)

Cat:
屎味又有,躁味又有咁啦

今次齋暖水咋,係咁捽囉,佢肯沖下次買貓用沖涼液lu

ayclui 提到...

達仔咁乖沖完涼要比D 獎勵佢o架, 等佢以後唔怕沖涼~

記得用風筒幫佢吹乾個身, 唔係好易冷親~

chiseenjai 提到...

你有無濕晒?

之前番薯米呢左上神台,個度好多塵!

我都有同番薯沖,都只係暖水,佢驚到癲左,我都濕晒! xD

如cat所講,我兩隻野都係蘇蘇地!=p

naruto 提到...

ayclui:
風筒佢驚呀,用暖爐囉

chiseenjai:
少少啦,唔係好濕

貓有貓味啦

TY 提到...

記得吹乾少少, 因為未乾透,好易會攪到D皮膚唔好... 如果淨係用暖水就無再陣味, 咁都可以唔用沖涼液,始終唔係天然野, 好易皮膚敏感!

l.minor 提到...

好野~佢OK就同佢佢沖多d啦~