2012年6月15日 星期五

係鍾意整污糟佢呀,吹呀~

喂,衰仔,D衫洗乾淨架,唔好坐落去啦


仲要扮唔識聽喎,擺個舒服樣㖭喎


睇下,又擺個惡樣出嚟啦,正衰仔,寵壞啦而家

13 意見:

Unknown 提到...

達仔「hi」晒啲污漕嘢落啲衫度,咁佢咪乾淨晒囉!醒呀!

欣宜 提到...

達仔話:你堆衫霸左我個私家位,我唯有當佢坐墊囉 ^^

supageti 提到...

哈哈哈!

supageti 提到...
作者已經移除這則留言。
naruto 提到...

quincy:
佢比起其他貓真係污糟D架

欣宜:
佢無位架

阿粉:
佢整估我就多

邪留丸~ 提到...

最尾嗰張相,
達達眼有淚光咁嘅...
?.?

ayclui 提到...

達仔話:我不知幾乾淨, 哼!

chiseenjai 提到...

「影乜鬼?不知幾舒服!又香!彈開啦!」

Cat 提到...

就係乾淨先伏落去!

達仔:貓地伏得好地地,你咪走過嚟蝦我!

l.minor 提到...

你著洗完d衫出街,不知不覺多咗好多貓毛

naruto 提到...

邪神:果隻係目露兇光,唔like嘅意思

Ayclui:甩毛呢但係

Chiseenjai: 我就真係激到就嚟香

Cat:貓地係都要霸人地嘅地方呀

L.minor:試過一著上身即除啦

Priscilla 提到...

我覺得達仔係迷戀你D味。

naruto 提到...

Priscilla:好品味