2012年6月20日 星期三

習性﹣睡眠時間


第一次養貓,同達仔“同居”左8個月,發現佢習性有D轉變

今日先講睡眠時間。。。

以前聽朋友講,貓係日頭瞓覺,夜晚活動嘅動物

又聽朋友講,佢隻貓鍾意半夜就嚟敲門,行出又行入,攪到佢無得瞓

達仔啱啱嚟果陣我大概12:00關燈瞓覺,佢就夜晚1:00am最活躍,果陣我關門瞓,聽到佢喺廳亂走亂撞玩捉老鼠

而家我精呀,11:00am就熄哂廳燈,佢就提早玩捉考鼠

我12:00瞓,佢就跟我12:00瞓,瞓床隔離個床頭櫃面,要瞓喺我隔離

朝早呢,就大概7:00-9:00起身;(係呀,佢真係好浮動架,試過我9:45am起身,佢仲依然瞓到豬咁)

佢真係瞓足架喎,半夜見佢瞓到好熟架喎,成晚無郁過,都係瞓同一個位

佢瞓覺時間同我一樣,無攪攪震,我覺得佢呢樣野好乖仔

當然,佢日頭都會瞓下,但就無瞓咁耐囉

ps:有養貓嘅,你地D貓幾時瞓架?瞓幾耐架?

9 意見:

10 提到...

PS:有貓冇樣架咩?

瘋膏 提到...

老go老咗, 一日瞓足20個鐘~
日頭瞓, 夜晚又瞓, 零晨3-5點可能會突然hyper要人摸, 咁就會不停叫。

早幾年後生D, 佢就看夜更, 我哋瞓覺, 佢巡邏, 但都有時會失控亂叫。
過咗一段時間後, 見我哋個個瞓, 佢都瞓吓養神。

達仔好乖, 醒目, 識跟你時間表, 咁就對兩方面都好。

Cat 提到...

大小姐唔駛問一日瞓到黑,就算唔瞓都係伏係我度或者隔離。

孖女就以前瞓三四個鐘就會醒,玩一陣半個鐘左右啦,又瞓三四個鐘左右。

而家就我瞓佢地又瞓,因為佢地瞓我旁邊,知我醒左,就會叫我同佢地玩。除左初初果一兩日,無聽到佢地半夜叫過。

匿名 提到...

我屋企隻隻貓女7個月大,我由佢4個星期大養到而家,佢一直都跟我時間訓(11PM - 7/8AM,但佢係訓廳,因為我唔比佢入房),日頭我返工佢就下晝訓2,3個鐘晏覺.間唔中我食飯時佢望望下我又訓著,不過果段時間就好易醒.貓真係好訓得ga.

l.minor 提到...

原來家貓係會跟人轉變時間訓覺,真好呀~

naruto 提到...

!? :
唔明

瘋膏:
我覺得佢真係識就番我時間架

Cat:
都係乖貓呀

匿名:
自細養,適應更易啦我估

l.minor:
我覺得係咋,所以想問多D人囉

chiseenjai 提到...

我家公子仲細, 都係10個月大, 精力旺盛!

唔係訓好多. 好多時都係恰下醒下.

瞓到最"林" 係晚上7-9, 之後就起身啦. 一路玩, 玩到第2朝.

我就唔理佢地, 12:00我關門瞓覺. 有好幾次都係早上8-9就喵下, 唔大聲, 我冇反應, 佢地都冇喵LU...

遲下佢地都會瞓多D掛?

supageti 提到...

11:00am就熄哂廳燈?

naruto 提到...

chiseenjai:
都係乖啦,無攪到你無得瞓

粉:
係喎,上晝梗係熄燈啦,無錯喎,呵呵~