2012年6月6日 星期三

與達仔結緣

呢篇係舊文,但我諗放番過嚟會統一D,未睇過嘅就當新野睇啦,睇下我同達仔(當時叫黑仔)嘅緣份
﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣﹣

又要感性下講下故仔;繼續果竇貓,除左兩隻貓媽,阿女同阿B,仲有一隻剪左耳(即係閹左)嘅貓公


全身黑色,開頭見佢永遠眼超超,但對眼碧綠色,好靚,毛色有光澤(有原因,睇下文)


之後每次去,都會帶貓餅乾或礶頭,佢就開始認得我,而家我人未到,嗌兩聲佢就會飛奔出嚟等我
最近影嘅相明顯見佢眼神唔同左,溫柔左,應該係開始信我啦
而家,食完野佢要“戀”你腳,要你陪佢玩,R背脊,掃佢個頭,仲會開心到喵喵叫,好似同你傾計咁


佢絕頂聰明,食野時,如果同其他貓share一碟,佢識得撥埋個碟近自己;另外,唔係每次去都見到佢,咁佢去左邊呢?結果,一次貓媽同佢失踪,我試下行第二條路去另一個有貓嘅花園,路程要10分鐘,結果,見佢坐左喺度等餵貓阿姐餵佢,即係話佢識跨區搵食
喺果邊即刻唔識我,痴住餵貓阿姐,佢喺呢邊有第二個名。。。烏卒卒
(呢張相當時影架,即刻唔識我,正衰仔)


阿姐餵嘅全部靚野,唔怪之得隻衰野毛色咁靚啦;
佢隻右耳有D疑似爛肉(可能打交),餵貓阿姐比左樽消毒藥水叫我試下幫佢抺,呢隻野除左開頭扭下計之外,竟然乖乖比我清理佢隻耳仔,真係好乖囉,我估以前應該有人養開架

另外,update下貓媽消息。。。

貓媽呢兩日唔見左,我估係“lay"埋生仔啦,已同餵貓阿姐聯絡,知道之後點做,會等佢生完斷左奶先捉佢去閹,應該會係7月中至尾嘅事。。。

8 意見:

匿名 提到...

睇翻之前,張張相“眼超超”卑到肯,
真係好“卡哇兒呢”~
XD


達達粉絲
邪留丸~

Cat 提到...

果時達仔真係型好多呀!

希望今次捉貓媽順順利利一Take過啦!成日咁生發真係唔掂架!

naruto 提到...

邪小姐:
係呀,而家眼神溫馴哂啦

Cat:
呢篇舊架,一路都捉唔到,又大左肚啦,我都放棄,間中去探佢咋

supageti 提到...

又生?唉 ~~~

Unknown 提到...

好溫馨呀!搞到我都想見下佢!

chiseenjai 提到...

係街生活過, 依家貢珍惜在家...hoho

達仔係米乖過以前?

haha XD

ayclui 提到...

達仔以前幾FIT...依家就...唉, 幸福囉~

naruto 提到...

supageti:
生左啦又

quincy:
搵機會啦

chiseenjai:
乖左係真嘅

ayclui:
而家仲OK嘅,再肥就唔得架啦