2012年10月11日 星期四

達仔慶生日

達仔入屋一週年啦,今日當係佢生日同佢慶祝。。。  

達:收到包裹喎,咩野嚟架呢?八下先  

達:寫住我個名架喎,比我架喎;係個特大貓抓板呀,可以當床仔瞓架  

達:原來係隔離台意粉姨送比我架,包貓草好吸引喎  

達:等我擺個舖屎影相先;好鍾意呀,多謝意粉姨

咦!仲有嘅?原來明仔阿媽聽到我腸胃唔妥,種左一盆貓草比我呀,試下味先~  

晏晝仲有罐罐食,呢隻咪係上次好好食果隻mousse,食左唔影響屙屎果隻,今日乜日子呢?  

達:哇!仲有一舊喎,乜嚟架?原來係貓樹,明仔話等我可以擒高擒低兼磨爪架,多謝哂呀  

生日快樂呀,達仔,最緊要健健康康呀:)

12 意見:

匿名 提到...

達仔﹐ 生日快樂﹐
咁多人咁錫你﹐ 好幸福﹐ 你要健健康康呀
~紅茶

匿名 提到...

祝達仔生日快樂, 身體健康, 天氣開始轉涼, 大叔都要保重呀

江湖散人

匿名 提到...

生日快樂呀!達達
最緊要係健健康康~
:)


邪留丸~

naruto 提到...

紅茶:
多謝呀:)

江湖散人:
保暖呢家黑一向都重視,呵呵,多謝

naruto 提到...

邪小姐:
會架啦,點都睇實佢

欣宜 提到...

達仔生日快樂,最緊要健健康康 ^^
大叔迫你做o靚模你就咬佢啦!

naruto 提到...

欣宜:咬你個頭

supageti 提到...

Auntie 種既貓草達仔鍾唔鍾意食?

naruto 提到...

粉:
咬左幾野,基本上無事佢唔會食架,食係因為消化唔到,想嘔返肚入面D野出嚟

匿名 提到...

學你爸爸一雞兩味先 :P

達仔生日快樂呀! 祝你日日都好得慼好幸福!

mimiyee!

Cat 提到...

今日達仔終於過返正常貓生活啦!

徐咗祝達仔生日快樂外,仲要祝佢路路暢通先得^O^

chiseenjai 提到...

達仔!生日快樂𠆤食得瞓得痾得!