2012年10月27日 星期六

達仔與阿媽


最近,阿媽每星期都嚟我屋企一次,借機同達仔混熟,想抱佢喎。。。但達仔唔領情囉

由第一次,捐落梳化底,唔敢出嚟食野

到今次,終於乖乖左喺床比阿媽摸(都係有戒心,要我喺隔離至肯,我一行開,佢就走人),但係肯喺阿媽面前食野同飲水,都係一大進步

另一大進步係,即使阿媽喺度,佢都肯去廁所;去完,我去睇睇,見有一大pat便便,我叫阿媽去睇。。。

我:喂,過嚟睇呀,有新鮮貨睇呀,咪話我成日誇大,講佢D屎幾大舊

媽一睇,話:哇!乜入一入去,咁快屙咁多呀;人都係差唔多咁大舊咋喎,呢pat野有四両呀~

我:知厲害未~


6 意見:

chiseenjai 提到...

好事呀!

ayclui 提到...

Auntie 都鍾意貓定係淨係鍾意達仔?

the inner space 提到...

以後達仔痴阿媽遠明哥!

naruto 提到...

chiseenjai:
一定係好事

ayclui:
佢想抱阿達仔喎,佢對貓麻麻架咋本來

the inner space:
我唔信

Cat 提到...

達仔怕Auntie?咁其他陌生人呢?
我記得第一次見達仔佢唔係好驚咋喎。

naruto 提到...

Cat:
達仔而家已經變左另一隻貓咁,完全係家貓,出街會驚,見陌生人又驚,有人撳鐘即標落床底,無鬼用