2012年10月15日 星期一

五格漫畫之七彩雞毛掃

我:喂!達仔,枝雞毛掃有乜好玩呢?
達:好正架,好似一隻七彩大鳥呀  

達:啖啖雞肉呀(好入戲)  

我:比返我啦,唔係玩具嚟架
達:唔制,我嘅


我:你咁鍾意,送比你啦~
達:咁好?好野,七彩大鳥係我架啦

我:各位,呢篇未完架,有續集,聽日繼續。。。
達:吓,有續集?

6 意見:

chiseenjai 提到...

haha...達仔好似食住你wor?!

ayclui 提到...

點解條雞毛掃"luen" 嘅?

naruto 提到...

chiseenjai:
哈!你真天真

ayclui;
唉呀,大意呀,比你發現到㖭,聽日會有解釋

Cat 提到...

肯定係整估達仔啦

點解我淨係搵到四彩既,仲有三彩呢?

supageti 提到...

達仔又真係幾肥喎 ~~

naruto 提到...

Cat:
四色雞毛掃囉,哼~

我邊有整估佢,佢鍾意我成全佢咋~

粉:
最肥個腩囉,食醫生糧都可以肥嘅