2012年1月12日 星期四

轉貓砂

養左達仔三個月,轉足十袋八袋貓砂,仲係搵唔到最好方案。。。

今次試呢個牌子嘅豆腐砂,之前試過另一隻,達仔完全唔抓砂,屙左喺面就走,攪到全屋臭;但試過豆腐砂加幼嘅凝聚砂,佢就屙完冚番唔臭,但厠所地下似沙灘


今次轉呢隻,會有乜結果呢?聽日開估

8 意見:

chiseenjai 提到...

貓厠所頂有個位, 可以放炭, 你可以去買細細包個D吸味炭, 我有用, 不過....好似唔多WORK...HAHA...

而抓砂, 係天性, 可能冇得改, 又TRAIN唔到.

我依家用雙心豆腐砂, 吸水幾好, $110/包, 2星期我用一包. 可能我家小孩仲細, 屎尿唔太多,還可以!

你下次可以一試!

Cat 提到...

我都覺小朋友份一隻隻砂,有D會冚有D唔冚,但大小姐就隻隻都冚,好奇怪。好以細粒就冚,大粒唔就冚。

Cat 提到...

但係細粒就好容易成地砂。

naruto 提到...

chiseenjai:
炭,我放左啦

砂,我會繼續試

Cat:
係呀,細粒冚,大粒屙喺面

chiseenjai 提到...

原來有貢既情況?

好以細粒就冚,大粒唔就冚。

TY 提到...

我估...有冚呀!

抓砂係天性, 我都相信係.. 因為我隻狗去到泥/草地便便, 都會用後腳抓泥/沙諗住冚住d便便! =.="

supageti 提到...

我晌網上睇, 狗狗都可以用貓砂 ~~~

naruto 提到...

chiseenjai:
係呀,比佢玩謝

TY:
抓砂係天性。。。佢唔抓我真係咬佢都無用

阿粉:
我晌網上睇, 人都可以用貓砂,你試下啦不如