2012年1月16日 星期一

眼的主人

開做上一篇嘅答案。。。

答案係香港仔嘅一隻街貓架;


喺街見到佢,覺得佢好似達仔呀(但達仔而家肥左),但佢眼睛黃D,達仔就綠D


想影佢一張正面相,但根本影唔到,一踎低,佢就走埋嚟“戀”腳,埋到影唔到,想影佢塊面,結果佢比隻眼你影


只可以遙遠影先影到一張我覺得幾靚嘅相咋~


以為我出賣達仔隻眼?我無咁衰嘅,係都遲D至賣啦;正所謂,賣眼賣眼,賣到年三十晚,今年無年三十,賣唔出lu

6 意見:

chiseenjai 提到...

賣眼賣眼,賣到年三十晚<- hahaaha..i like this phrase!

我都估到唔係達仔架啦.

佢隻眼綠色架? 下次影張CLOSE UP睇下, 都幾靚呀綠色!

Cat 提到...

原來係cat woman!

ayclui 提到...

賣眼賣眼,賣到年三十晚 --> 係就慘啦...

naruto 提到...

chiseenjai:
好,搵機會影

Cat:
有蛋蛋架,睇真D

ayclui:
哈哈哈

eric 提到...

哦你偷影隻貓嘅第四點!
我鍾意貓所以嚟你呢度睇吓。可惜我有敏感唔養得唉。

naruto 提到...

eric:
鍾意但敏感真係好殘酷呀,咁我影多D比你睇啦:)