2012年1月13日 星期五

轉貓砂﹣下

轉左豆腐砂後嘅24小時,隻衰野竟然。。。。唔屙

明明食左好多野,入去(貓厠)索下就出番嚟


再12小時後。。。。。都係唔屙,剩係屙尿;究竟係唔鍾意隻砂,定係條腸又有事呢?正衰仔,又要人擔心

唯有溝D幼砂落去啦,快D屙呀

隔左一小時,屙啦;唔抓砂囉


跟住果24小時,佢屙番之前嘅存貨,應該屙突左㖭;即係佢揀砂屙,當自己係王子啦而家,正衰仔~

圖為佢屙完出嚟,即刻痴住部暖爐

11 意見:

Cat 提到...

即係黃色果隻佢嫌太大粒呀?已經算細粒囉喎,定係佢唔鐘意D味?

呢張影得達仔好靚呀!隻耳仔係咪好番啦?

naruto 提到...

其實隻豆腐砂無乜味喎,我估佢鍾意幼砂囉

耳仔,近幾日都無再抓損,亦無液體流出啦,應該好番啩!

chiseenjai 提到...

係呀, 如CAT所言, TOFU砂都唔細粒. 如果真係唔痾, 要轉番之前個隻.

費時又攪到佢腸有事, 真係令人擔心!

TY 提到...

噢.. 估錯左添!

咁你快D換貓砂啦,唔係陣間王子達唔屙,要你擔心就唔好啦!

Cat 提到...

王子達好呀!好聽呀!

supageti 提到...

呢張影得達仔好靚呀! x 2

柯達變左王子達,哈哈!

naruto 提到...

chiseenjai:
我會試架啦,佢唔屙就大檸樂

TY:
暫時兩溝囉

Cat:
你攪錯啦,王子係我係我

阿粉:
呢張靚咩?影到睇唔清個樣喎

supageti 提到...

靚既係達仔唔係張相,你明唔明?

ayclui 提到...

達仔個POST 好正~^^

naruto 提到...

阿粉:達仔舊屎你都話靚架啦

Ayclui:舖屎正?佢就係唔肯舖屎

ayclui 提到...

大叔: 我今朝喺你另一個blog 留咗幾次言都唔得...個驗證碼出得一半...但呢邊又無問題...無哂符呀~