2012年1月29日 星期日

估下佢幾歲?

佢係我姐夫個妹隻貓,估下佢幾歲?





佢已經18歲啦,好多病痛;之前要主人每隔一小時餵佢飲水(即係主人無得瞓),而家聽覺又無埋,我去摸下佢就發出不滿嘅聲音,即係鬧你,惡婆嚟架,不過鏡頭下又掩飾得好好喎,係咪好似好乖咁呢?

但係佢都有可愛一面,就係你伸個咀埋去,佢就會kiss你架啦:)

但係伯母試過隊過咀埋去比佢咬左野,哈哈哈~

好彩無咬我!

7 意見:

Cat 提到...

真係照顧得佢好好呀!完全唔以有病呀。
點解唔鐘意人摸摸既?

largeheadboy 提到...

每隔一個鐘餵飲水一次真係好係野
依家唔駛喇?

naruto 提到...

Cat:
佢當佢寶,當然照顧得好

我摷醒佢,佢唔高興囉

大頭:
依家唔使啦

TY 提到...

咁佢又唔似18歲喎.. 我仲以為佢12,13歲添! 聽唔到都無乜所謂, 至緊要行得走得就已經好好!

chiseenjai 提到...

真係辛苦晒!

我養番薯栗子前, 都有諗呢D問題, 自己可唔可以每隔一小時餵飲水?! (touchwood)

辛苦晒!

naruto 提到...

TY:
食野都有問題架,唔知要整爛又要點架

chiseenjai:
我諗我唔得囉 (touchwood)

supageti 提到...

做乜摷醒人地唧?