2012年1月3日 星期二

一晚的住客

話說樓下某條小巷本來有兩隻大貓(已絕育),約一個月前我發現多左兩母子,我唔想理,咋睇唔到;

點知咁啱有人搵我識果個貓義工,想佢捉左阿媽絕育同希望搵人養左隻B;阿姐知我住果頭問我,我唯有帶路啦~

佢跟住嘗試搭路搵人要隻B,叫我落去影相,當然係想影靚D啦

又真係咁啱,落去就見到佢地,企定定影左呢張,影到佢成個雪球咁


影得咁靚,好快就有人肯暫托,於是貓義工阿姐今晚就出動啦,喺正樓下,想唔幫手都唔得啦~
阿仔話咁快就捉到,阿媽就失手啦,捉唔到;阿姐想聽日繼續,但又想用阿仔做餌引阿媽入籠,於是佢提出。。。。。。。。。。

擺隻仔喺我屋企一晚,唉~今晚天寒地凍,總好過放喺佢個街邊士多房嘅,又要搬嚟搬去


但當聽到後巷餐廳D侍應話佢地會繼續幫貓貓換水掃屎,阿姐又心軟,唔想拆散兩母子,我就偏向贊成入得屋就入,因為已經有人暫托兼果個人人脈廣,出貓叻,我希望佢有主人錫囉~每次遇到呢個位都覺得矛盾,應該顧阿媽感受定阿仔幸福呢?

佢喺我屋企算乖,係我隊相機埋去會fea我外,其餘乖乖坐喺度


我又諗過,帶佢上嚟達仔會唔會唔開心呢,結果,達仔埋去八嘅時候,走到好埋好似想咀人咁,結果人地fea一野,佢就嚇到走人,無鬼用~

跟住達仔當佢透明,繼續食,食完坐我大脾瞓覺嘅生活~

希望雪球好福氣啦

12 意見:

largeheadboy 提到...

咦,兩篇一樣嘅~

入到屋有主人錫應該會幸福啲~

瘋膏 提到...

捉埋貓媽, 2母子一齊養。

naruto 提到...

大頭:
乜野兩篇一樣呢?

go:
唔會有人托大貓搵人養,機會好低架

TY 提到...

雪球個樣都幾可愛呀...應該好快出到既!
大叔,辛苦哂!

你點解唔影達仔果無用樣呢?! 嘻嘻!

naruto 提到...

TY:
佢走埋去一次,比人fea就走開,跟住無機會影lu

supageti 提到...

雪球個樣又唔多驚喎。

尋晚有朋友 send 左兩隻兩歲既短耳貓相畀我,因為佢地主人要移民唔帶得佢地走喎,問有無朋友可以收留。我同 R 講:你會唔會移民唔帶埋個仔走吖?唉 ~~~ 個心好唔舒服。

Cat 提到...

今朝真係有兩篇一樣架,不過有一篇張相"扁"咗!

係喎!達仔個可憐樣都好可愛架!

希望雪球同貓媽都有人要啦,雖然機會渺茫D,小動物無人錫真係好可憐。

Supageti:
D人真係好不負責任架,明知要移民又要養寵物,養左又帶佢地走,佢地都家庭一份子黎架!

naruto 提到...

阿粉:
我聽埋聽埋更離譜都有,我相信更多係問人收留都無,直接掉出街,所以街先有咁多

幫下口問下人都係幫,你咪問下公司同事朋友咁囉

Cat:
我dup左啦,個blog壞壞地呀真係

達仔正無膽仔,都唔知當年喺街好威好cool嘅性格去左邊

supageti 提到...

我當然會啦,不過成功率好低囉。

達仔依家有個家有人錫,梗係唔駛再扮威扮 cool 啦,小貓依人咪幾好。:P

ayclui 提到...

雪球幾好樣喎, 養番肥D 變雪人~希望佢快D 入到屋啦~

意粉: 兩隻兩歲既短耳貓相--> 試下POST 去FB丫~

naruto 提到...

ayclui:
無啦,今日阿姐捉埋媽媽,餐廳有個阿姐lur佢唔好分開兩母女(女嚟架原來),阿姐已經決定絕埋育兼放番喺原地,我嬲到鬧佢

supageti 提到...

ayclui:相信朋友既朋友會 po ~~

小明:即係兩母女都放番原地牙?