2012年1月17日 星期二

達仔隻耳。。。

星期一,一早醒來,見睡房地下有幾滴血,床單又有幾滴血;睇下達仔隻耳,今次抓得好損,打比醫生,醫生話唔使帶佢過嚟,剩係需要攞藥

去到診所,姑娘(但係男人嚟嘅)解釋,佢話一定係好痕先會抓,醫生覺得係耳道入面污糟喎,再問先知我之前洗耳方法唔啱,藥水亦都滴得唔夠多喎,唯有又戴番喇叭,食同滴多三星期啦

呢張相可以見到佢結焦嘅傷口,但醫生又講得啱,有次見達仔R痕,係成隻腳伸到好入嚟R,可能真係入面痕:(


近一個星期,佢“進展到總之我坐喺度,佢就跳上大脾,瞓覺就貼住你心口,甚至成隻”擲“上嚟;除左出街,呢舊羔藥真係痴到實呀

各位:你地D貓係唔係咁架?

16 意見:

Cat 提到...

咪好似舊磁石咁囉,係都要痴住,去煮飯就痴唔到都要望住。而家一返到去家姐就會爬樹咁爬上黎要抱,大小姐就不嬲我去廁所都會跳上背脊,佢連我沖涼都要等門。坐係度就三個鬥快上大脾,真係乜都唔駛做。可能夏天會好D,佢地熱就會痴少D。

Cat 提到...

"再問先知我之前洗耳方法唔啱,藥水亦都滴得唔夠多喎"
最緊要果樣都唔記得講添,今次上左堂努力呀!

瘋膏 提到...

好正喎, 好想幫妳影相~

瘋膏 提到...

達仔like你先痴住你, 唔好嫌呀~
老go唔多痴我嘞, 淨係痴佢老哥, 抱佢就用力反抗。

naruto 提到...

Cat:
真係乜都唔駛做。。。今年都唔知點大掃除

瘋膏:
唔係嫌,係覺得使唔使痴成咁呀:)

Cat 提到...

哈哈!其實我真係有張大小姐上背圖,但係太嚇人(我),所以唔出得。

Cat 提到...

我今年會淨係掃一面牆囉。

TY 提到...

呢個耳朵問題, 真係好難斷尾喎!
希望你今次唔好再洗錯啦!!!!

best actor 提到...

祝達達早日脫離大耳癃行列,睇佢又幾可憐,病貓係嗲啲

ayclui 提到...

大叔, 送多條孭帶比你, 孭住亞達仔, 好似D 亞媽咁大掃除囉, 諗下都笑出o黎~

largeheadboy 提到...

你去咗旅行達仔會好掛住你啊

supageti 提到...

達仔好慘呀 ~~~ :(

naruto 提到...

Cat:
我執左表面野咋今年

TY:
佢上次都無講,話D藥要多到浸到入裡面

best actor:
佢其實唔可憐,即使抓到見血,佢依舊生猛開心,無表現唔舒服喎

ayclui:
唓~

大頭:
咁我做個人型公仔喺度陪佢啦

阿粉:
我肯醫佢就唔慘啦

Cat 提到...

你點樣轉返呢種留言版面架?我鐘意呢種多呀。

chiseenjai 提到...

唔係隻隻都痴?我家小孩番薯就自動走上嚟!而栗子就要有2尺距離!

你打掃就困達仔入籠?一係去房?

naruto 提到...

Cat;
下?我無做過野喎,試下問人先

chiseenjai:
我無籠,我諗都要困佢入房啦